.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش معاون استاندار به معرفی مدیر کل جدید تامین اجتماعی
ابراهيمي: اهانت به مدیران ارزشی، پذیرفتنی نیست
شمال نیوز: تعویض مدیران پائین دست، حق مدیران مافوق است و کسی نباید در سمتهای مدیریتی، احساس ریاست مادام العمری داشته باشد، اما کج سلیقه گی های فردی نباید منجر به توهین به مدیران ارزشی بشود!

شمال نيوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در خصوص تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان عکس العمل نشان داد و شکل عملی برگزاری مراسم آن را از مصادیق توهین به مدیران ارزشی دانست و اظهار داشت: تعویض مدیران پائین دست، حق مدیران مافوق است و کسی نباید در سمتهای مدیریتی، احساس ریاست مادام العمری داشته باشد، اما کج سلیقه گی های فردی نباید منجر به توهین به مدیران ارزشی بشود!

به گزارش شمال نیوز،هادي ابراهیمی در گفتگو با سایت استانداری مازندران، نسبت به خبرهای دریافتی از مراسم یکسویه و منحصر به فرد تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان انتقاد کرده و آن را به دلایل متعدد از جمله، عدم هماهنگی با استاندار و نماینده دولت و مدیر ارشد استان، عدم اطلاع قبلی به مدیر موجود و نیز عدم همراهی مدیران مرکز، عجیب و غریب دانسته و افزود: آقای نجفی از مدیران ارزشی، رزمنده، جانباز و برادر دو شهید که سالهای زیادی در این استان دارای مسئولیت مدیرکلی در کار و امور اجتماعی و نیز تامین اجتماعی بوده، نمی بایست بدون اطلاع قبلی و در غیاب ایشان و در حالی که مشغول سرکشی از محیط های کاری اش بود، معارفه انجام می شد.

وی افزود: تودیع و معارفه در نظام ما دارای سیکل احترام آمیز مشخصی است و همانطوری که وزرای محترم با سلام و صلوات و احترام تودیع و معارفه شده اند، مدیران استانی نیز بایستی در قاعده احترام و حرمت داری تودیع شوند و نبایستی باب اهانت به مدیران، بخصوص مدیران ارزشی، پاکدست و موفق باب شود!

ابراهیمی با اشاره به اعتراض استاندار محترم و تماسی که در این رابطه با مسئولین ذیربط در مرکز اتخاذ شده و خواهان بازگشت به شرایط قبلی گردید، گفت: آقای مهندس طاهایی از عملکرد آقای نجفی راضی است و خواهان ابقای اوست و طبعاً وزیر محترم نیز بایستی از ایشان دلجویی نموده تا بی جهت ذائقه ها را تلخ نکند!

وی گفت: این تودیع و معارفه به حدی غیرقابل قبول بوده که در همین فاصله کم، مدیران قابل توجهی با بنده تماس گرفته و خواهان توضیح برخورد نامناسب با یک مدیر ارزشی شده و نگران برخوردهای مشابه با خودشان بوده اند و از این نظر این عمل را تقبیح کرده اند.

وی همچنین گفت: مدیران، فرهیختگان یک جامعه اند و ما نباید خاطره های تلخی برای آنان بجا گذاشته و آنها را با ذهنیت های منفی به جامعه برگردانیم، فلذا شعار تدبیر و امید دولت اعتدال گرا را در عمل تعقیب کرده تا فرهیختگان را مورد نوازش قرار داده و نگذاریم از کسانی هتک حرمت بعمل آید که ناموس جامعه ما هستند.

معاون استاندار مازندران هم چنين با اشاره به اينكه با سرپرست فعلي تامين اجتماعي استان مشكلي نداريم، اظهار نمود: در عين حال به هيچ وجه اين نوع نحوه برخورد را از تامين اجتماعي كشور نمي پذيريم.

ابرهیمی در پایان به مدیران خدوم تاکید کرد که در نهایت جدیت، این موضوع را پیگیری کرده و با انعکاس مکتوب و شفاهی این جلسه غیرمتداول به وزیر مربوطه، همواره از حرمت و حیثیت مدیران دفاع و همه چیز را ختم به خیر خواهد کرد و نمی گذارد که چنین اتفاق تلخی، تکرار شود و در همین جا این حقیر به نمایندگی از سوی استاندار محترم از آقای نجفی به عنوان یک مدیر ارزشی موفق، تقدیر و تشکر ویژه به عمل می آورم!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 10 شهريور 1392
این تازه اولشه.. بشمار..
نا شناس 10 شهريور 1392
جناب آقای رئیس جمهور با سلام و احترام
جناب آقای حسین روزبهی استاد نهج البلاغه مبارز قبل از انقلاب، مدیرکل محبوب سابق آموزش و پرورش مازندران و مدیرکل محبوب ارشاد اسلامی مازندران و نماینده محبوب مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، مدیر دانشگاه ادیب ساری میتواند وزیر قدرتمند آموزش و پرورش یا استاندار مازندران باشد .
نا شناس 10 شهريور 1392
جناب آقای ابراهیمی مگر میشود هرکه را آقای استاندار از او راضی است معیار انتخاب وزیر باشد بفرمایید چه کسی از خود آقای استاندار راضی است
حمید 10 شهريور 1392
حمید از ساری :حاج محمد نجفی از خانواده مذهبی از نیورهای بسیجی ورزمنده وبرادر دو شهید هستند از نیروهای انقلابی منطقه بهشهر روستای شهید اباد می باشد وهمچنین سابقه مدیریتی خوبی هم دارند وهم فرد سالم به لحاظ اقتصادی هستند علی رغم مسئولیتی های زیاد در مناصب دولتی زندگی ساده مانند مردم عادی دارند... دولت روحانی شروع خوبی نداشت!!!امیدوارم از این عزیز دلجویی بشه.. شمال نیوز بخاطر پوشش خبری خوب متشکر در پناه حضرت حق سالم باشید
نا شناس 10 شهريور 1392
اگه مورد تایید شما نبود چی؟ اونوقتم .....
نا شناس 10 شهريور 1392
تا بوده همین بوده
نا شناس 9 شهريور 1392
دفاع از حيثيت و مظلوميت اقاى نجفى خيلى به جا بود٠كسى كه مديريت و منشش در خاطره ها مى ماند٠
نا شناس 9 شهريور 1392
حاج هادي 8 سال پيش يادت هست چطور توديع ميكرديد ؟ از ماست كه بر ماست .
حساس نشو 10 شهريور 1392
دولت تدبیر و امید داره میره به سمت دولت لینگ و لو قابل توجه اعتدالیون!!!!!! درج کن آقای رمدانی لطفا
حسین 10 شهريور 1392
علی بابایی کارنامی پستش دقیقا چیه!!!!!
اونوقت نجفی چیه!!!! این مدیر جدید کیه!!!!!
اماره گِج کردید
نا شناس 10 شهريور 1392
اقاي ابراهيمي يكي از خواسته هاي به حق مردم استان پاكسازي استانداري است
نا شناس 10 شهريور 1392
2 تا کامنت ما رو لطفا بزن آقای رمدانی
نا شناس 10 شهريور 1392
درعزل اقاي نيل چيان شما واقاي استاندار ودوستانت چه گونه رفتار كرديد سي سال تجربه ومديرت جهادي دراستانهاي مختلف مديري دست پاك كارازموده وتوانمند خدايي بنده يكبار ايشان را از نزديك نديدم اما هركس از ايشان شناخت داشت ار توانمندي دلسوزي ودرايت ايشان مي گفت را خانه نشين كرديد حد اقل نكرديد ازايشان مانند ساير افراد كه به عنوان مشاور ارشد در مشاور عادي استفاده كنيد جالا به چه چيز ايراد مي گيريد اين اقاي نجفي برادر شهيد هستند بسيار محترم اما بريد بررسي كنيد ببيند در مديريت چقدر موفق بودند
نا شناس 10 شهريور 1392
تازه اول .... است مگر سال 76 فراموش شد استاندار وقت خراسان در حال ماموریت و از داخل ماشین از طریق اخبار رادیو عزلش را شنید
ناهیدی 10 شهريور 1392
... مثل بلبلی که این شاخه اون شاخه میپره تا فقط مدیرکل بمونه البته احتمالاً خبر دارره این دولت فقط شایسته سالاریه نه رابطه سالاری
نا شناس 11 شهريور 1392
اندکی صبر سحر نزدیک است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.